عمل بینی درد دارد ؟

عمل بینی درد دارد ؟ راه های کاهش درد بعد از عمل بینی ؟  دلیل کجی بینی بعد از عمل بینی ؟  ورم نوک بینی  بعد از عمل ؟  درمان پولیپ بینی ؟ تاثیر نوع بینی در جراحی بینی ؟  و سوالاتی از این قبیل ممکن است در ذهن افرادی که تصمیم به جراحی بینی دارند و یا نیاز به جراحی ترمیم بینی دارند را به خود درگیر کرده باشد .  دکتر عبدل زاده بهترین جراح بینی در تهران  در ادامه به  بررسی روند جراحی  و برخی از سوالات  متداول از جراحی می پردازند . اگر شما هم تمصیم به جراحی بینی دارید بهتر است ادامه مطلب را مطالعه کنید .

عمل بینی درد دارد ؟

جراحی زیبایی بینی در حالت کلی در دو جنبه اصلی قرار دارد ، جنبه اول اصلاح ساختار  ظاهری بینی است و جنبه  دوم آن ،بررسی عملکرد تنفسی  بینی است ،این جنبه جراحی بینی بسیار مهم است و در غالب  جراحی های ساختار زیبایی  بینی به آن توجهی نمی شود . نکته ای که مورد توجه است این است که،اغلب بیمارانی که به دکتر عبدل زاده مراجعه می کنند چه به منظور زیبایی بینی و چه به منظور درمانی ،اولین کلمه ای که بیان می کنند این است که  سال هاست پولیپ بینی دارم  و دلیل انحراف بینی من همین پولیپ بینی است . این  یک باوری است که اشتباها در جامعه ما جا افتاده است .

پولیپ با انحنای بینی کاملا متفاوت است چه از نظر درمان و چه از نظر  جراحی زیبایی . پولیپ بینی رشد  بیش از حد نامتقارن بافت های مخاطی سینوس هاست ،که  بعد از رشد  و خارج شدن از سینوس ،وارد حفره بینی می شود  و در نهایت سبب گرفتگی بینی می شود .

دکتر عبدل زاده جراح بینی خوب در تهران در زمینه جراحی بینی مهارت و تجربه کافی دارند ،شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید :02188658909

انحراف بینی

اما انحراف بینی شامل کج بودن  تیغه وسط بینی است و بیشتر در اثر ضربه دیدن در دوران کودکی ایجاد می شود. از آنجه که علائم این دو هر دو گرفتگی بینی است  باهم  اشتباه گرفته می شوند .

پولیپ حتما همراه با سینوزیت است ،  ما دو نوع سینوزیت مزمن داریم ،سینوزیت مزمن بدون پولیپ و سینوزیت مزمن با پولیپ  و لازم است  افراد دارای پولیپ بینی به دنبال  درمان  آن باشند تا  اصلاح ساختار زیبایی آن .

تاثیر نوع بینی در نتیجه جراحی

در مورد جراحی هایی که به منظور اصلاح ساختار ظاهر بینی انجام می شود ، قطعا نوع بینی بیمار بسیار مهم است ،دلیل آن هم در این است که نتیجه این جراحی در افراد مختلف متفاوت است ،  معیار یک نتیجه خوب جراحی ،پوست بینی  می باشد،هر چه این پوست ضخیم تر باشد ، نتیجه  جراحی برای  آن ها گاهی راضایت بخش نیست . در مقایسه برای افرادی با پوست بینی  نازک ،در هنگام جراحی زمانی که پوست بینی برداشته می شود  در قسمت زیرین دو ساختار وجود دارد ،یک ساختار استخوانی در قسمت  فوقاتی و یک ساختار غضروفی در قسمت تحتانی .در جراحی هایی که به منظور اصلاح ساختار انجام می شود قسمت غضروفی  را بر اساس صلاحدید جراح بینی و  بیمار  تغییر داده می دهند در نهایت پوست نازک  بینی  بر روی آن کشیده می شود .  این پوست نازک  تغعییرات ایجاد شده را به درستی و دقیق نشان می دهد .

میزان آرامش روانی تا چه میزان در جراحی بینی تاثیر گذار است ؟

آرامش روانی بسیار  در جراحی بینی موثر است. دکتر عبدل زاده  جراح بینی خوب در تهران معتقدند که  بهتر است بیماران قبل از اقدام به جراحی  به این نکته توجه داشته باشند و از مقایسه و انتظارات غیر منطقی خودداری کنند .

موارد منع  از جراحی زیبایی بینی

خوشبختانه در این نوع جراحی زیبایی بینی منع  مطلق وجود ندارد ، تنها منع جراحی  در مواردی است که بیار به دلیل بیماری های قلبی نمی تواند از بیهوشی استفاده کند.

نوزده + سه =