نکات جراحی پلک

جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی که با کمک ان می توان با جراحی پلک ها ظاهری جوان و زیبا تر به چهره خود بدهیم . جراح پلک می تواند موارد زیر را که سبب ناراحتی برخی افراد می گردد را به راحتی درمان کند .

– پوست های شلی که با ایجاد چین و چروک می توانند چهره شما را پیر تر نشان دهند ،البته در موارد شدید نیز گاهی جلو دید افراد را می گیرند .

– چربی اضافه پلک فوقانی که باعث پف آلودشدن پلک شده است

– تورم زیر چشم

– پژمردگی پلک تحتانی ، سفیدی زیر عنبیه

– پوست اضافی و چین و چروک های ظریف پلک تحتانی
نکات-جراحی-پلک

قبل از جراحی پلک

انجام آزمایش خون و یا بررسی وضعیت طبی

مصرف داروهای خاص و یا تغییر در مصرف داروهای شما

قطع سیگار کشیدن مدتی قبل عمل

عدم مصرف آسپرین ، داروهای ضدالتهابی ، داروهای گیاهی

شب قبل از عمل و صبح عمل چه کنید

نوع بی هوشی حین عمل

مراقبت بعد عمل

روش بیهوشی جراحی زیبایی پلک

کار بلفاروپلاستی یا این که جراحی زیبایی پلک با 3 روش بی حسی موضعی , نصفه بیهوشی و بیهوشی بدون نقص قابل اجرا است .

بی حسی موضعی مانند حالتی است که در دندانپزشکی سود میشود . در این روش ماده بی حس کننده لیدوکایین تنها در محل فعالیت که در اینجا حریم پلک است , تزریق می‌شود . گویا است که با این کار , پلک بی حس می گردد و بیمار در حین جراحی زیبایی پلک دردی را متوجه نخواهد بود , ولی داروی تزریقی در جراحی زیبایی فقط درد را از بین برده است , اما اضطراب بیمار به قوت خود باقی است .

در جراحی زیبایی پلک به روش نصفه بیهوشی کارشناس بیهوشی نیز از روش رگ , داروهای ضددرد و ضد اضطراب را به بیمار تزریق می کند . این داروها مریض را به خواب عمیق و خوشایندی می برند .

پس از جراحی زیبایی پلک احتمالا فضا چشم قدری متورم و کبود شود . تورم و کبودی اولیه در عرض یک کدام از دو هفته برطرف میگردد . محل برش جراحی پلک به ندرت نادر رنگ میشود و ممکن است تا یک‌ سال به ارتفاع بینجامد تا محل برش به طور کامل برطرف شود

برخی از خدمات دکتر عبدل زاده جراح بینی خوب در تهران :

لیفت صورت

جراحی چال گونه